Anti aging, alimente si suplimente care ne ajuta sa ramanem tineri

Cea mai bună nutriție anti-îmbătrânire

Nutriție Anti-Îmbătrânire Age Management.

Prin fitochimicalele pe care le conține, năsturelul stimulează circulația și transportul de minerale către toate celulele organismului. Afinele Sunt bogate în vitaminele A și C, dar conțin din belșug și un antioxidant recunoscut pentru calitățile antiîmbătrânire, numit antocianină.

Pentru cei care sunt încă tineri spunem doar atât: tinerețea durează veșnic! Pentru cei care nu mai sunt foarte tineri, o sa-i asiguram ca singurul lucru care vine fără nici un efort este îmbătrânirea. Probabil mulți dintre noi visăm cum ar fi sa mâncam un anume aliment care sa ne garanteze tinerețea veșnică.

Generalitati

Se pare că cercetarea in domeniul anti agging ne va da niște răspunsuri foarte curând, întrucât investiția și interesul in acest domeniu primează in favoarea combaterii altor maladii. Specialiștii in nutriția anti-aging din Europa şi Statele Unite au făcut un clasament si au stabilit topul a trei zone in care alimentația joaca un rol foarte important in combaterea efectelor îmbătrânirii.

Conform studiilor, s-a stabilit ca locuitorii din aceste zone se hrănesc sănătos, au gene rezistente si sunt implicați activ in diverse interacțiuni sociale. In acest context, trebuie sa abordam combaterea efectelor îmbătrânirii într-o maniera integrativa întrucât organismul uman trebuie privit ca un tot unitar fără a mai separa componenta organica de cea psihica.

Cea mai bună nutriție anti-îmbătrânire înseamnă Age Management? Datorită importanței sale pe care nimeni nu poate sa o conteste, acest lucru face astăzi obiectul unei specialități medicale noi care se ocupă de probleme precum încetinirea procesului natural de îmbătrânire a corpului, cu scopul de a prelungi durata de viată obișnuită dar si de îmbunătățirea calității vieții.

ascunde pliurile nazolabiale cu un iluminator scapă de frica de scenă

O adevărată provocare, nu este așa? In continuare am sa vorbesc succint despre cele doua teorii care stau la baza terapiilor anti-aging.

De ce nu slabim. Greseli pe care le facem in dieta

Sa începem cu teoria radicalilor liberi. In timpul proceselor metabolice ce au loc zilnic in corpul nostru se eliberează radicali liberi care, prin acumulare, determină oboseală, destrucții celulare, sarcini in plus greu cea mai bună nutriție anti-îmbătrânire administrat care determină apariția fenomenului de îmbătrânire a organismului.

Vestea bună este că există analize care pot identifica vârsta țesuturilor si vârsta uzurii metabolice prin determinarea gradului de stres funcțional pe anumite organe.

Există de asemenea și multe diete ieșite ca ciupercile după ploaie care promit o întinerire cea mai bună nutriție anti-îmbătrânire noapte însă, eu recomand o dietă bazată pe evaluări specifice a tabloului enzimatic digestiv. Terapia cea mai bună nutriție anti-îmbătrânire aging pune accentul pe folosirea unei diete adecvate care să contracareze efectul acestor radicali liberi.

Cea mai utilizată de nutriționiștii din Occident este Dieta Okinawa care are la baza consumul de legume, pește gras sardine și tonalge marine, produse de soia, cereale întregi si ceai verde.

Perspective - Alimentatia sanatoasa - singura dieta antiimbatranire | apple-gsm.ro

De asemenea, în alimentația locuitorilor din Sardinia nu lipsesc : fasole fava, pâine de grâu integrală nedospită, brânză de oi hrănite cu iarbă bogată în acizi grași Omega 3 si vinul roșu bogat în polifenoli.

O alta teorie este cea a restricției calorice.

Crema antirid siana skin kind proceduri pentru fata

Aceasta metoda presupune de asemenea calcule specifice ale ratei metabolice fiind necesară adaptarea la stilul de viată al fiecărei persoane precum si evaluări și adaptări periodice in funcție de rezultatele obținute. Mai departe am sa va prezint câteva alimentele cu reale proprietăți de stopare a fenomenului de îmbătrânire, pe care este bine sa le consumați cat mai des.

Sa începem cu legumele din categoria cruciferelor: varza, conopida, broccoli, varza de Bruxelles si ridichii.

Acestea, sunt bogate in antioxidanți si au proprietăți bune de detoxifiere, însă este totuși o categorie de alimente mai puțin tolerata de unele persoane, tocmai de aceea este recomandata o evaluare a tabloului enzimatic digestiv.

Toate fructele și legumele viu colorate conțin antioxidanți iar cele de culoare mov conțin un anumit antioxidant numit antocianină. Cercetările anterioare au legat antocianii cu efect anti agging de o gamă largă de beneficii pentru sănătate cum ar fi prevenirea cancerului și demența. Antocianii se găsesc în concentrații mari în coacăze negre, mure și afine, precum și în vinete, varză roșie, afine și cireșe.

Anti aging, alimente si suplimente care ne ajuta sa ramanem tineri Cristian Margarit Cat ar trebui sa traim? Dupa unele studii genetice comparatii cu alte animale durata noastra de viata ar trebui sa fie in jur de unii spun chiar de ani. Deci undeva pe la recordurile de longevitate atinse astazi de un numar foarte mic de oameni, pentru ca si in zonele civilizate cu asistenta medicala de varf media se invarte pe la jumatate. Totusi, odata cu inaintarea in varsta ne confruntam atat cu boli normale, ale varstei inaintate dar si cu boli care ar putea fi prevenite prin modul de viata. Chiar daca factorii genetici si epigenetici sunt greu de controlat, exista posibilitatea ca exprimarea genelor sa fie influentata prin nutritie, activitate fizica, diverse substante medicamente, suplimente.

Mai este recomandat consumul de spanac pentru conținutul crescut in luteina si acid folic, substanța care ajuta mult la regenerarea celulelor. Un alt aliat important împotriva îmbătrânirii este pepenele verde consumat in sezon precum si sâmburii acestora care au efect puternic antioxidant. O descoperire recenta arata ca si turmericul si resveratrolul sunt fruntași pe lista nutriției anti îmbătrânire.

Zece alimente cu efect anti-îmbătrânire El este eficient împotriva îmbătrânirii celulare și a cancerelor și inflamațiilor și, luat în cantități mari, reduce riscul dezvoltării de boli cardiovasculare și scade hipertensiunea arterială. Antibiotic natural, acest condiment reduce și riscul de infecții, îndeosebi ale bronhiilor.

Daca grăsimile saturate favorizează procesele de îmbătrânire, acizii grași nesaturați reprezintă un antidot real. De asemenea, kefirul, nucile, avocado, fructele de pădure si ceaiul verde ne ajuta mult la prevenirea fenomenelor de îmbătrânire a organismului.

Si nu in ultimul rând banalul usturoi, consumat in forma cruda.

Orlane B21 Cremă solară anti-îmbătrânire antirid pentru corp cu spf 10 este lăptișor de matcă împotriva îmbătrânirii

Mai este recomandat si consumul de ghimbir, care poate stimula procesele digestive si sistemul circulator, mai ales pentru cea mai bună nutriție anti-îmbătrânire cu vârsta înaintata.

Mare atenție! Toate aceste recomandări sunt valabile pentru persoane sănătoase cu un tablou enzimatic digestiv echilibrat. In toate celelalte cazuri, sunt obligatorii investigațiile specifice tablou enzimatic digestiv precum si tabloul clinic individual afecțiuni, dezechilibre, boli diagnosticate pentru stabilirea oportunității folosirii alimentelor mai sus menționate. Marilena Oprișanu- chef dietetician și nutritionist holistic Postat în News De:.