1. Melatonina este un puternic antioxidant

Melatonină și anti-îmbătrânire

Conținutul

    melatonină și anti-îmbătrânire

    Iti place? Click aici sa ii dai share!

    melatonină și anti-îmbătrânire

    Cititnd zilele trecute revista LifeExtension, am dat de un articol interesant, pe care vreau sa vi-l impartasesc si voua.

    Melatonina este cunoscuta pentru ajutorul pe care il ofera in a obtine un somn melatonină și anti-îmbătrânire si odihnitor pe timpul noptii.

    Acest hormon ajuta la reglarea ciclului de somn. Atunci cand ne expunem la lumina dimineata, nivelurile melatoninei scad. Pe timpul noptii, atunci cand este intuneric, aceste niveluri cresc, facandu-ne somnorosi. Unii cercetatori pretind ca melatonina este un hormon anti-imbatranire.

    Avand la baza cercetari stiintifice extinse, oamanii de stiinta au descoperit ca, pe langa un somn de calitate, melatonina ofera si ajutor in buna functionare a inimii, in diabet, in sanatatea oaselor si in obezitate. Ultimile studii arata ca este foarte posibil sa ne protejeze materialul genetic impotriva imbatranirii si a bolilor legate de batranete.

    melatonină și anti-îmbătrânire

    Dovezile sugereaza ca melatonina joaca un rol crucial intr-o multime de functii metabolice, inclusiv in protectiaa antioxidanta si neuronala a organiamului, este anti-infalamatoare si sustine sitemul imunitar. Pentru ca melatonina descreste cu varsta, expertii cred ca acest declin contribuie la procesul de imbatranire dar si la deteriorarea generalizata a sanatatii noastre.

    melatonină și anti-îmbătrânire

    Este mai puternica si decat vitamina C, iar stresul oxidativ in organism este seminificativ diminuat. Melatonină și anti-îmbătrânire efectului antioxidant, ea devine un puternic antiinfalamtor, hipotensiv, ajuta la comunicarea intracelulara, are efecte de reducere a colesterolului rau si deci protejeaza tesutul de o multime de factori nocivi. Melatonina a inceput deja sa fie folosita ca adjuvant in tratarea ritmului cardiac, in terapii de reglare hormonala, in metabolismul oaselor, in scadera tensiunii arteriale.

    melatonină și anti-îmbătrânire

    O buna sursa de melatonina sunt alimente ca: lapte, migdale, banane, castraveti, mustar, rosii. Articole interesante:.

    melatonină și anti-îmbătrânire